loading...
hamedansampad
hamedansampad بازدید : 117 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

فیلم جدید لج و لج بازی فیلمی از سیدمهدی برقعی است که توسط شرکت ویدئو رسانه «خانه تصویر آبی» در تیراژ یک میلیون نسخه در نوبت پخش اول به شبکه سینمای خانگی کشور عرضه شده است.امیر جعفری، سارا خوئینی‌ها، نیما شاهرخ‌شاهی، سحر ذکریا، سیاوش خیرابی و ساعد هدایتی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.هم اکنون مجموعه تصاویری از این فیلم را می توانید از دانلودها ، دریافت نمایید.

Laj o Laj Bazi مجموعه تصاوير زيبا از فيلم لج و لج بازي

hamedansampad بازدید : 121 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود ها برای شما کاربران عزیز در این پست مجموعه ای از کاریکاتورهای شخصیت های معروف جهان را که توسط Jason Seiler کشیده شده که شامل ۴۱ نقاشی میباشد را مهیا کرده است. امیدواریم از دریافت این تصاویر نهایت استفاده را ببرید.

wallpaper مجموعه کاریکاتور های شخصیت های معروف دنیا با نام Amazing Caricature

hamedansampad بازدید : 103 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه عکس های جدید ، جذاب و با کیفیت از کودکان زیبا را در این پست از سایت بزرگ دانلودها ، به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده دریافت نموده ایم.این عکس ها با کیفیت بالا و در سایز های گوناگون با فرمت JPG می باشد.

baby تصاویر فوق العاده زیبا از کودکان دوست داشتنی با نام Lovely Babies

hamedansampad بازدید : 117 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه ای شامل ۹۷ تصویر با عنوان Dog Emotions که با کیفیت بسیار بالا و با فرمت jpg در این قسمت قصد معرفی آن را داریم . در این مجموعه تصاویری بسیار زیبا از احساسات متفاوت سگ ها وجود دارد که امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید

ClipartDog Emotions مجموعه تصاویری با عنوان Dog Emotions

hamedansampad بازدید : 837 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه عکس های جدید و زیبایی از پله برقی (آسانسور) های مدرن دنیا را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.این مجموعه شامل ۴۵ عکس با فرمت JPG و در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ می باشد.امید است با دریافت این مجموعه از سایت دانلودها ، لذت ببرید.

Escalators Wallpapers مجموعه 45 عكس زيبا از آسانسور هاي مدرن دنيا

hamedansampad بازدید : 354 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه تصاویر زیبا از تخت فرش های اصیل ایرانی را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان بازدیدکننده به صورت رایگان آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١۵ عکس با فرمت JPG و با رزولوشن ۳۰۰۰×۴۳۶۸ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

Persian Carpets مجموعه تصاوير زيبا از تخت فرش هاي اصيل ايراني

hamedansampad بازدید : 413 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

این بار از سایت دانلودها ، مجموعه عکس های زیبا از فیلم اخراجی ها٣ را برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده دریافت ساخته ایم.این فیلم با کارگردانی مسعود ده نمکی و بازیگری بازیگران سرشناسی همچون اکبرعبدی، حسام نواب‌صفوی، سیدجواد هاشمی، لیلا اوتادی فیلمی پر طرفدار در ایران بوده است.امید واریم توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.

ekhrajiha3 مجموعه عكس هاي زيبا از فيلم اخراجي ها٣

hamedansampad بازدید : 763 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه تصاویر زیبا از موضوعات مختلف در دنیا را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان بازدیدکننده به صورت رایگان آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ۶۰ عکس با فرمت JPG و با رزولوشن ۶۰۰×900 می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

World In Photography مجموعه 60 تصویر زیبا با موضوعات مختلف

hamedansampad بازدید : 716 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

مادوتا نام مجموعه جدیدی در زمینه عکس های با مضمون عاشقانه می باشد. این مجموعه جدید که شامل ۲ شخصیت کارتونی می باشد ، همانند پکیج هایی مانند Love Is … جای خاصی را پیدا کرده است. مجموعه ی تصاویر که شامل ۶۰ تصویر بسیار زیبا و دیدنی می باشد را می توانید در سایز ۳۰۰ × 300 از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Madotta cover مجموعه بی نظیر تصاویر مادوتا Madotta Photo Gallery

hamedansampad بازدید : 426 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه ۵۵ تصویر از معماری های خارق العاده را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ تصویر در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است از این تصاویر لذت کافی را ببرید.

Incredible Architecture مجموعه ٥٥ تصوير از معماري هاي خارق العاده

تعداد صفحات : 49

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 485
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 310
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 33,588
  • بازدید کلی : 193,421